NOREFJELL :) <3

Ja ja da er jeg i noresund.. kom fram i 5 tiden i dag.. ble vist litt rundt hilst på noen som jeg kommer til og jobbe med..
assa når jeg satt på bussen og nesten var framme så jeg ut av vinduet.. fy f**n og vakkert det er her.. bare synet fikk meg til og smelte.. masse snø på fjellet også sola skinner og du ser det er litt rødt i himmelen.. fy og pent det var.. utrolig deilig når det blåser litt også var det ikke så kallt som jeg hadde trodd.. var utrolig deilig<3 ahhh
men i morgen er første arbeidsdag :) gleder meg sykt allerede.. kommer til og bli kjempe morsomt.. liker når det er nye utfordringer :P  men er fortsatt urolig for at jeg ikke kommer til og klare det.. men tror nok at det går kjempe fint :)
men men snart er det kvelden skal opp kl 6 i morgen.. så for og være våken og prøve og få med deg allt så må jeg vel få meg litt søvn :P tihi<3<3
klemmer :) <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0