....

ja ja går over til norsk jeg istede.. orker ikke skrive svensk nå..

men begynner og bli en go stund siden jeg skrev nå.

masse rart har skjedd.. vet ikke helt hvor jeg skal begynne egentlig..

jobber nå på hønefoss kino.. trives utrolig godt der.. søndag starter jeg en ny jobb :)
på NOREFJELL :) gleder meg sykt.. blir morro med en del utfordringer :)

men ikke bare det.. gleder meg til og få litt tid for meg selv nå.. er lenge siden, og føler at jeg trenger det nå..
litt for mye som har skjedd i det siste.. skal jobbe der oppe med en kjempe herlig kompis :)

men får se hva som skjer framover..
men nå skal jeg jobbe litt tenkte jeg :) tihi
kyss og klemmer<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0