kärlek och svek

känner mig vilsen vet inte helt riktigt vad jag ska göra längre lr vart jag ska ta vägen.
känns som oavsett vad jag gör lr väljer blir någon eller jag besviken.
att göra rätt hela tiden är inte alltid det som är det lättaste.
men man måste tänka väldigt mycket på sig själv..

fick en komentar i dag "detta var nog fan det bästa du har gjort på länge"
blev faktiskt lite glad. tack krister:)

fan första gången jag hade mardröm nu. det var inte det roligaste.
så nu vill jag inte lägga mig i den dumma sägen och sova:P






en grej har jag lärt mig och det finns typ inget som heter riktig kärlek längre.
man säger inte att man älskar någon och sen skiter i dom.
man säger inte att man saknar någon när man inte gör det.
säg istället
nej jag älskar inte dig men jag tycker om dig.
nej jag saknar inte dig men vill va med dig.
lr ngt.

har nästan slutat tro på kärleken.
finns typ ingen som vet vad kärlek är längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0