Roy Christian<3

.................................................................


Roy Christian<3
en kille som verkligen e värt att älska.
tack för att du finns här för mig vännen.
du får min dag att bli bättre och du får mig att tänka ljusare på livet.
Jag kan vara mig själv och behöver inte vara orolig för att gråta.
Det att jag kan vara mig själv hos dig får mig att må så mkt bättre,
och jag känner hur jag orkar med dagen vidare.
jag har något att kämpa för och det är dig.
Du ljuser upp min dag.
Älskar dig och saknar dig hela tiden.
du är värt att älska och sakna<3

Kommentarer
Postat av: Bus

jätte fint skrivit vännen <3

2009-11-07 @ 00:01:44
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0