en underbar dag egentligen<3

                                                                             

japp då e det 29 dagar kvar tills jag slutar skolan helt. längtar som fan gör jag. ska bli underbart<3
hmm vet inte helt vad jag ska skriva, mår ganska bra nu för tiden e glad varje dag. min ser jue min pojk varje dag nu så kan inte bli bättre, oxå har jag börjat ta tag i det sista som ska göras i skolan. tex i dag blev jag helt klar med mitt projektarbete så det e skönt. så e det bara ngr arbeten kvar sen så e jag klar med hela skiten:) känns egentligen underbart:P

fan har börjat tro lite mer på kärleken nu oxå. tack vare jocke<3
du e så underbar. känns så bra när du kramar om mej, kan inte sluta le när jag tänker på dej.

ne om typ 2 veckor ska jag börja supa hårdt asså. måste jue det eftersom man tar studenten:P hehe
men nu orkar jag typ inte skriva mer. så ha det så roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0