NU FÅR DET VA NOG!

Seriöst. nu e det nog. sluta och leka "jag får vad jag pekar på!"  börjar bli riktigt jävla trött på skiten nu. så nu får du valet. mig lr dom andra. jag lovar du kommer att inte få det lätt nu framöver. fattar inte helt vad du tänker med heller, tror du verkligen inte jag får reda på grejer? du e seriöst dum i huvudet, tror du verkligen inte jag får höra? alla kommer jue och berättar. trodde du hade fattat nu att jag är ingen man leker med. FÖR HELVETE! Börja tala sanning nu. annars ligger du illa till..... För nu börjar jag verkligen bli förbannad

Kommentarer
Postat av: Busan

ja jag fattar inte vad le coco locco pysslar med!

2009-07-03 @ 12:00:05
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0