fan va besviken...

trodde inte du skulle kunna göra ngt så här.. fanva besviken jag blev på dig i dag.. oxå drar du med honom oxå.. va fan tänker du med??? trodde jag kunde lita på dig men det kan man tydligen inte..
och kalla sig en kompis på detta oxå... glöm det.
du kan skita i att komma upp hit om du ska fortsätta med detta..


förlåt.. var tvungen att skirva lite utav det jag känner just nu.. fattar bara inte hur vissa folk kan göra en så besviken.. suttit och pratat med anne-mie ett tag nu. och jag blir bara ledsen.. viste inte att en så jätte snäll kille kunde göra en så besviken och ledsen genom att dra in en som man tkr om i skiten..

kan inte sova nu och klockan e typ 00.00.. sitter bara och e orolig för att han mår så jävla dåligt som han gör nu.. som  tur e ligger han nu och sover. men ändå är skit orolig och rädd.. kommer att prata med han i morgon, kan hända att jag blir besviken igen.. hoppas bara inte det.

orkar inte mer utav detta längre iaf.. börjar bli tröttsamt:(








men god natt folket...

Kommentarer
Postat av: Bus

Förstår de hjärta, men han är fan dum som håller på!

2009-12-16 @ 14:42:43
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0