<3<3<3<3


sen jag träffade dig har allt varit så mkt bätte.. känner mig lycklig och kan inte låta bli att le när jag tänker på dig.
fattar inte vad som händer egentligen. du är så underbar och för första gången på länge känner jag mig hel igen.. inget som känns tomt(förutom när du inte e här då:P) du är verkligen underbar och tkr skit mkt om dig<3






hehe föresten satt i skolan i dag och väntade på anne mie med jocke, så vi kollade in hundar. han vill jue ha dobberman och jag vill ha rotweiler:P så hittade en blandras mellan dom två jätte gullig var den..
hehe fast jag får inte skaffa en golvmopp:( fan va roligt det hade varit med en sånn:P hehe mig i rosa kläder och handväska med en liten hund i:P hehe jocke bara skakade på huvudet när jag sa det:P hehehe

Kommentarer
Postat av: Bus

Ae fy fan heller att ha en liten sak som är rosa & Bära runt på den i handväska! Stor och bastant skall de vara, Donna är precis min style, och blir de sedan bebbisar vet man fan aldrig vad som kommer hända, har ju fjäskat lite med matte.. ^^



Fan vad underbart att se dig lite glad igen, du förtjänar de om någon min fina bejb!

Älskar dig!

2009-12-18 @ 01:08:42
URL: http://beckanbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0