PERSONER!!

Det finns noen personer som betyr mer for meg en noe annet.
kan begynne og skrive litt. nevner ikke noen navn.

Mamma: er en person jeg kan prate med allt om. er så utrolig glad i henne.

Store söster: hu betyr utrolig mye for meg for uansett hva jeg har problemer med så kan jeg vende meg til henne. hu lytter og gir meg råd om hva jeg skal gjöre og ikke gjöre.. hadde det ikke värt for henne vet jeg ikke helt hva jeg hadde gjort i dag... er utrolig glad i henne..

Eldste kusina: er utrolig stolt over hu for hva som har skjedd nå i det siste og hvordan hu har kommet seg ut av allt så er jeg utrolig stolt av henne..
elsker henne mest i verden<33

Kommentarer
Postat av: Storasyrran

naaaaawww..så søt du er.

2008-11-05 @ 20:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0